Scrisoare catre Mosu’

Decembrie 5, 2011 at 9:31 pm Lasă un comentariu

Draga Mosule,

Anul acesta m-ai gasit cam bolnavioara dar cu ajutorul lui Dumnezeu si a lui mami si tati care au grija de mine, sper ca la anul sa fiu bine.

Sa stii ca eu am fost fetita cuminte si ascultatoare anul asta. Am stat cumintica la intepaturile de albinuta cand trebuie sa facem analizele si cand trebuie sa ne puna fluturas (branula) la manuta. Am stat cumintica si la perfuzii chiar daca cateodata ma mai supar eu ca trebuie sa stau intr-un loc multe ore.

Am stat cumintica si in masina cand mami si tati m-au dus peste tot in tara de la un domn doctor la altul. Si in avion am fost cuminte cand ne-am dus in Italia la domnul doctor care s-a uitat si el la burtica mea la televizor (adica ne-a facut ecograf- asa zice mami ca se cheama). Cea mai cuminte am fost cand am facut tomograful la Bucuresti si au lasat-o si pe mami sa stea cu mine si nu mi-au mai facut anestezie.

Ce zici, Mosule, am fost cuminte? Asa-i ca merit si eu cadouri multe anul asta?

Eu iti multumesc mosule pentru toate jucariile si hainutele de anul trecut pe care mi le-ai adus. Au fost foarte frumoase dar mi-au ramas mici, ca eu am mai crescut.

Jucariile care mi le-ai adus anul trecut o sa i le dau verisorului meu mai mic, Andrei, care s-a nascut de curand.

Asa ca, draga mosule, as avea nevoie de alte jucarii ca eu acum sunt mai mare si sunt tot mai curioasa sa descopar si sa invat lucruri noi.

Draga mosule, acum am si dintisori si maselute si pot manca mai multe, asa ca as mai vrea cacaia (ciocolata) si buboa buboa (bomboane).

Deocamdata vorbesc mai greu , nu prea intelege toata lumea ce spun eu, dar o sa mai cresc si la anul o sa pot vorbi mai bine. Asa ca pregateste-te, ca o sa pot cere mai multe.

Multumesc, Mosule si te astept

Stefania Curbat

Entry filed under: Povestea noastra.

Vesti despre noi Rubeola

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ajutor pentru Stefania

Va rugam sa ne ajutati, cu un sfat, cu o experienta, cu o suma de bani, cat de mica, sau macar transmiteti cat mai multor persoane un link catre blogul nostru, pentru a da o sansa la viata acestui copil si o sansa de a ne bucura, pe noi toti, cu zambetul ei. Multumim, din suflet de copil

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 4 urmăritori


