Frauda la adresa de mail

Martie 16, 2012 at 12:03 am Lasă un comentariu

Incep prin a-mi cere scuze tuturor celor care au primit aseara un mail scris in engleza cum ca eu as fi plecata in Londra si ca mi s-au furat actele, banii si cardurile si ca as avea nevoie urgent de 3500 „pounds” (scuze, dar in momentul asta nu imi dau seama care este paritatea pound/lira, sunt mult prea stresata).

Este vorba de o frauda la adresa mea de mail.

Se pare ca cineva “mi-a spart” accesul la adresa de mail si a trimis acest mail catre toata lista de contacte.

Va rog SA NU DATI CURS acestui mail si imi cer scuze inca o data pentru deranjul provocat.

Urmeaza sa facem si o plangere la politie si sa vedem ce putem face sa recuperam accesul la adresa de mail pentru ca aveam acolo foarte multe adrese de contact necesare, inclusiv a persoanelor care ne ajuta cu procurarea medicamentelor pentru Stefania. Cum bine stiti cu totii ca nu se gasesc toate citostaticile intara, si noi achizitionam prin alte persoane din strainatate unul din citostaticile pentru tratament.

Despre Stefania va pot spune ca este mai bine dupa raceala care a avut-o, am ramas doar cu negocierile la mancare.

Luni, 19 martie, urmeaza sa avem o noua cura de tratament si un nou ecograf.

Este prima ecografie pe care o facem de la interventie.

Ne rugam la Dumnezeu si speram sa fie totul bine.

Pana rezolvam cu adresa mea de mail va rog sa ne contactati telefonic sau sa scrieti pe adresa de mail a lui Laurentiu.

Multumesc pentru intelegere

Mirela Curbat

Entry filed under: Povestea noastra.

8 martie Hristos a Inviat!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ajutor pentru Stefania

Va rugam sa ne ajutati, cu un sfat, cu o experienta, cu o suma de bani, cat de mica, sau macar transmiteti cat mai multor persoane un link catre blogul nostru, pentru a da o sansa la viata acestui copil si o sansa de a ne bucura, pe noi toti, cu zambetul ei. Multumim, din suflet de copil

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 4 urmăritori


